Make your own free website on Tripod.com

Posted by on May 25, 2022

برای جذب فالوور هدفمند در اینستاگرام باید هزینه کنید و سریعترین راهش این است که در اینستاگرام تبلیغ کنید و فالوورهای پیج تان را افزایش دهید اگر هم بخواهید به صورت اورگانیک فعالیت کنید بسیار زمان بر خواهد بود اما یک راه ساده تر هم وجود دارد که اکثرا از این راه برای جذب سریع فالوور اینستاگرام استفاده می کنند؛ آن هم خرید فالوور اینستاگرام است.

آیا خرید فالوور واقعی لایک زن حقیقت دارد؟

همانطور که گفته شد این فالوورها فقط عدد فالوورهای پیج تان را افزایش می دهند و فعال نیستند. زمانی که از فالوورهای واقعی استفاده می کنید نباید انتظار این را داشته باشید پستی که منتشر می کنید توسط این فالوورها لایک شود. یا استوری که منتشر می کنید باید در نظرسنجی شرکت کنند یا ریپلای استوری کنند!

اما متاسفانه سایت هایی به تازگی اقدام به پکیج های خرید فالوور واقعی لایک زن کرده اند که واقعا حقیقت ندارد. این هم یکی از کلک های بازاریابی برای فروش بیشتر محصولات شان است و نباید گوگل این جور تبلیغات را بخورید.

آیا با خرید فالوور واقعا می توان در اینستاگرام موفق شد؟

خرید فالوور اینستاگرام تنها عامل موفقیت شما در اینستاگرام نخواهد بود. خرید فالوور به تعداد بالا فقط یکی از عوامل موفقیت شما در اینستاگرام است. موفق شدن در اینستاگرام مستلزم تلاش زیاد، تولید محتوای منظم و استمرار است. به هیچ وجه نباید متوقف شوید. تحت هر شرایطی باید ادامه بدهید و کم نیاورید!

یکی از راه های سریع برای جذب فالوور در اینستاگرام خرید فالوور است البته فالوور واقعی و فعال اینستاگرام نه فالوور فیک! اگر واقعا هدف تون رشد بیزینس تان در اینستاگرام است قطعا تعداد فالوورهای پیج تان خیلی مهم است. این که می گویند تعداد فالوور در اینستاگرام مهم نیست دروغ محض است. اگر واقعا اینطور بود، دیگر کسی برای جذب فالوور بیشتر اقدامی نمی کرد!

ما در این مقاله سعی کردیم فرق فالوور واقعی و فعال با فالوور فیک را به شما بگوییم. الان دیگه می دونید که فالوور واقعی و فعال خریدنی است یا اصلا وجود ندارد. پیشنهاد ما برای خرید فالوور فعال و واقعی سایت همیار وب است. اگر این مقاله برای شما مفید بود حتما برای دوستان تان هم ارسال کنید. امیدواریم از این مقال خوشتان آمده باشد. موفق باشید

 

منبع مطلب : خبرگذاری دانا

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*