Make your own free website on Tripod.com

Posted by on June 18, 2022

یکی از بهترین روش ها برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام در حال حاضر استفاده از ربات اینستاگرام است. ربات اینستاگرام به شما کمک می کند تا با تعامل بیشتر با مخاطبان هدف تان آن ها را به پیج تان جذب کنید و در نهایت کاری کنید که شما را فالو کنند.

استفاده از ربات اینستاگرام نسبت به دیگر روش های افزایش فالوور بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر است. هم از لحاظ امنیت پیج و هم از لازم هزینه برای جذب فالوور، ربات اینستاگرام به شما پیشنهاد می شود. اما سوال مهم این است که از بین این همه ربات اینستاگرام کدام یک از همه بهتر است و واقعا کار می کند؟

ربات اینستاگرام چیست و چطور کار می کند؟

ربات اینستاگرام برنامه تحت وب یا اپلیکیشن موبایلی است که با لاگین کردن توسط اکانت اینستاگرام خود در آن می توانید فعالیت های تعاملی را به صورت اتوماتیک انجام دهید. ربات اینستاگرام دقیقا مثل یک ادمین اینستاگرام کار می کند و هر آن چیزی که ازش انتظار دارد را به صورت اتوماتیک برای شما انجام می دهد.

هدف اصلی تعامل دائمی با مخاطبان هدف است که با ربات اینستاگرام دقیقا این کار برای شما آسان می شود. مثلا اگر قصدتان این باشد که فالوورهای فلان پیج که رقیب شماست را جذب کنید می توانید ربات را طوری تنظیم کنید که فقط با همان افراد در تعامل باشد. مثلا پست های آن ها را لایک کند، برای پست هایشان کامنت قرار دهد، به آن ها دایرکت دهد و …

خب با این فعالیت ها چه اتفاقی می افتد؟ کاربران ترغیب می شوند به پیج شما بیایند و پیج تان را فالو کنند. چون دقیقا حوزه فعالیت تان مطابق با سلیقه آن هاست.

چرا ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای افزایش فالوور است؟

استفاده از ربات اینستاگرام نسبت به دیگر روش ها کاملا مقرون به صرفه تر است. مثلا اگر بخواهید از طریق تبلیغات فالوور جدید جذب کنید هزینه های سنگینی را باید برای این کار بپردازید. اما در صورتی که با خرید ربات اینستاگرام با مبلغ خیلی کم (ماهی حدود 100 هزار تومان) می توانید چند برابر تعداد فالووری که مد نظرتان است را جذب کنید.

از این گذشته اگر بخواهید از طریق تولید محتوا و به صورت اورگانیک فالوور جذب کنید بسیار زمان بر و همینطور هزینه بر است. چون برای جذب فالوور به صورت اورگانیک باید کیفیت تولید محتواتون بالا باشد و جذاب و خلاقانه باشد تا پست های شما وارد هشتگ ها و اکسپلور شود و در نهایت ورودی بالایی بگیرید. البته فالوورهایی هم که از اکسپلور می گیرید نسبت به ورودی به پیج تان زیاد نیستند!

مزایای استفاده از بهترین ربات اینستاگرام چیست؟

مهمترین مزیتی که ربات اینستاگرام دارد این است که شما را در جذب فالوور واقعی و مرتبط به کسب و کارتان کمک می کند. در واقع اگر دنبال بهترین راه برای فروش محصولات و خدمات تان هستید ابتدا باید افرادی را به پیج تان جذب کنید که واقعا مرتبط به حوزه فعالیت تان باشند. ربات اینستاگرام این کار را به خوبی برای شما انجام می دهد. در ادامه به صورت تیتر وار از مزایای استفاده از ربات های اینستاگرام به شما می گوییم.

ربات اینستاگرام اینستامکس

ربات اینستاگرام اینستامکس هم یکی از بهترین ربات های اینستاگرام محسوب می شود. تیم اینستامکس با بهره گیری از آخرین تکنولوژی های ساخت ربات توانسته یک ربات هوشمند و همه کار بسازد تا کاربران برای جذب فالوور واقعی دغدغه ای نداشته باشند. اینستامکس طبق آخرین آپدیتی که ارائه کرده قابلیت جذب فالوور بر اساس جنسیت هم به رباتش اضافه کرده است. همین حالا می توانید از 7 روز تست رایگان این ربات برای افزایش فالوور واقعی پیج تان استفاده کنید.

ربات اینستاگرام بای فالوور

بای فالوور یکی از سایت قدیمی در زمینه ارائه خدمات اینستاگرام است که به تازگی ربات اینستاگرام خود را ارائه کرده است. تیم ما این ربات را هم تست کرده است و قابلیت های خوبی دارد. جدا از بحث افزایش فالوور و امنیت بالایی که دارد باید بگوییم قابلیت های کمتری نسبت به دیگر ربات های اینستاگرام دارد. اگر دنبال ربات همه کاره اینستاگرام هستید این ربات به دردتان نمی خورد.

از دید ما بهترین ربات اینستاگرام ربات نینجاگرام است که تحت ویندوزه باید لایسنسش رو از سایت های ایرانی خریداری کنید

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*