Make your own free website on Tripod.com

Posted by on August 12, 2022

به گزارش خبرگزاری آنا، شبکه های اجتماعی به خصوص اینستاگرام بستر فوق العاده ای برای دیده شدن کسب و کارها هستند. فقط کسانی که فعالیت بیزینسی در اینستاگرام دارند می توانند درک درستی از این موضوع داشته باشند. اگر شما هم جزء دسته ای از افراد هستید که به دنبال کسب درآمد از اینستاگرام هستند مهمترین چیزی که به آن احتیاج دارید دنبال کنند یا فالوور برای پیج اینستاگرام تان است.

مطمئن هستم شما برای برای بیشتر کردن فالوورهای پیج تان روش های مختلفی را برای جذب فالوور امتحان کردید اما موفق نبوده اید! ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای شمایی است که دنبال جذب فالوور واقعی و هدفمند با کمترین هزینه هستید. فقط با یک گوشی موبایل می توانید ربات اینستاگرام اندروید را دانلود و نصبش کنید. به راحتی می توانید ربات اینستاگرام خود روی گوشی موبایل تان مدیریت کنید و از جذب فالوور واقعی لذت ببرید.

من در این مقاله قصد دارم در مورد ربات اینستاگرام نسخه اندروید با شما صحبت کنم. اگر دوست دارید روی گوشی خود ربات اینستاگرام را فعال کنید و با کمترین هزینه فالوور هدفمند جذب کنید پیشنهاد می کنم تا انتهای این مقاله همراه من باشید چون در انتها قرار است یک ربات اینستاگرام اندروید خوب را به شما معرفی کنم.

مقاله معایب ربات اینستاگرام هم بخوانید

ربات اینستاگرام اندروید روی گوشی های اندرویدی قابل نصب است. بعد از نصب اپلیکیشن کافیه با اکانت اینستاگرام خود در آن لاگین کنید. سپس می توانید ربات را برای انجام فعالیت های تعاملی تنظیم کنید. یعنی دقیقا کارهایی که شما در طول روز باید برای جذب فالوور انجام دهید را ربات به صوتر اتوماتیک برای شما انجام می دهد.

حال منظور از فعالیت های تعاملی چیست؟ لایک کردن پست ها، کامنت گذاشتن زیر پست ها، فالو کردن دیگران، ارسال دایرکت به دیگران و … جزء فعالیت های تعاملی محسوب می شوند که ربات اینستاگرام اندروید برای شما اتوماتیک انجام می دهد.

شاید فکر کنید این فعالیت ها چطور باعث جذب فالوور هدفمند می شود؟ ببینید به طور کلی اگر در اینستاگرام با دیگران در تعامل باشید باعث می شود آن ها از وجود شما با خبر شوند. مثلا اگر شما پستی را لایک کنید صاحب آن پیج شما را می بیند که پستش را لایک کرده اید. چون جزء فالوورهایش نیستید کنجکاو می شود که بیشتر در مورد شما بداند. به پیج شما وارد می شود تا ببیند شما کی هستید. اگر پیج شما مطابق با سلایقش بود شما را فالو می کند.

نکته مهم این است که شما دقیقا باید با افرادی در تعامل باشید که مخاطب هدف شما هستند. مثلا اگر در حوزه پوشاک فعالیت می کنید باید با فالوورهای پیج های مرتبط (یا پیج رقبا) در تعامل باشید تا بتوانید فالوور هدفمند جذب کنید. البته از طریق ربات اینستاگرام به راحتی می توانید تارگت هایی را مشخص کنید که دقیقا هدف شماست.

ربات اینستاگرام اندروید چه ویژگی هایی دارد؟

مزایای ربات اینستاگرام

فالو و آنفالوی اتوماتیک به صورت 24 ساعته یکی از ویژگی های اپلیکیشن های اندروید ربات اینستاگرام است. البته شاید فکر کنید این مدل جذب فالوور منسوخ شده است اما اصلا اینطور نیست. شما با استفاده از ربات اینستاگرام اندروید می توانید دقیقا با فالوورهای هدف خود فالو و آنفالو را انجام دهید تا در نهایت منجر به جذب فالوور هدفمند برای شما شود.

لایک اتوماتیک، درج کامنت، لایک استوری، ریپلای استوری، ارسال دایرکت انبوه به صورت خودکار از دیگر ویژگی های ربات های اینستاگرام اندرویدی هستند. یکی از ویژگی ها این ربات ها این است که می توانید فالوورهای هدف را با تارگت قرار دادن منطقه خاصی جذب کنید. یا از طریق هشتگ ها مرتبط به کسب و کارتان. همینطور جذب فالوور بر اساس جنسیت هم در بسیاری از ربات های افزایش فالوور اینستاگرام اندروید وجود دارند.

قابلیت ویژه ای که بعضی از ربات های اینستاگرام دارند شناسایی و حذف فالوورهای غیرواقعی است. با استفاده از این قابلیت می توانید نرخ تعامل کاربران با پیج تان را افزایش دهید. زمانی هم که نرخ تعامل در پیج تان افزایش پیدا کند رشد پیج تان سریع تر خواهد بود. ورودی از هشتگ ها و اکسپلور برای پست هایی که منتشر می کنید بیشتر خواهد شد. در نتیجه باعث بیشتر شدن فالوورهای پیج تان خواهد شد.

بهترین ربات اینستاگرام اندروید کدام است؟

در حال حاضر ربات های اینستاگرام به خوبی کار نمی کنند خصوصا ربات های ایرانی که مشکلات زیادی دارند. خیلی از این ربات ها ممکن است باعث بسته شدن پیج تان هم شوند چون کنترل ورود به این ربات ها از طریق پروکسی انجام می شود و ممکن است اینستاگرام به ورود امن از طریق آی پی های خارجی حساس باشد.

اما ربات جت فالوور بهترین ربات اینستاگرام اندروید است که چند سالی از فعالیتش می گذرد. این ربات در حال حاضر مطابق با آخرین الگوریتم های اینستاگرام آپدیت شده است. اگر دنبال جذب فالوور واقعی و هدفمند هستید استفاده از این ربات را به شما پیشنهاد می کنم.

از قابلیت های این ربات می توان به جذب فالوور هدفمند، جذب فالوور بر اساس جنسیت، جذب فالوور بر اساس منطقه جغرافیایی، جذب فالوور از طریق هشتگ ها، ساختار ویژه برای ورود پست ها به اکسپلور، پاسخ دهی خودکار به دایرکت ها، چک کردن استوری ها و ریپلای زدن خودکار، ارسال پست های زمان بندی شده، شناسایی و حذف فالوور فیک و … اشاره کرد.

منبع مطلب

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*