Make your own free website on Tripod.com

Posted by on January 25, 2023

 پیدا کردن بهترین دکتر عمل بینی شیراز با توجه به تعداد زیاد جراحان این شهر کار آسانی نیست بنابراین جهت گرفتن بهترین نتیجه از جراحی بینی مراجعه به یک مرجع معتبر ضروری است. در این مقاله ما لیست پرطرفدارترین جراح بینی شیراز را با رزومه و نمونه کار آورده‌ایم. همچنین در ادامه، مراحل عمل بینی در شیراز، مراحل تکمیلی، مراقبت ‌های قبل و بعد از جراحی بینی و انواع سوالات متداول را آورده‌ایم. تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید:

دکتر وحید عین آبادی جراح زیبایی در شیراز

جناب آقای دکتر وحید عین آبادی متخصص جراح عمومی و جراح بینی در شیراز هستند.

ایشان دوره‌ پزشکی عمومی و تخصصی خود را در دانشگاه علوم پزشکی تهران و شیراز گذراندند و هم‌اکنون دارای مدرک فلوشیپ جراحی پلاستیک از کشور فرانسه هستند. دکتر عین آبادی تاکنون بالغ بر ۱۵ هزار عمل جراحی زیبایی موفق را در کارنامه کاری خود به ثبت رسانده‌اند و هم‌اکنون در شهر شیراز پذیرای مراجعین خود هستند. در ادامه چند نمونه عمل زیبایی بینی که توسط دکتر عین آبادی انجام شده است را می‌بینید:

دکتر سلمان شاکری جراح بینی

دکتر سلمان شاکری دارای بورد تخصصی جراحی پلاستیک بینی و صورت و همچنین تخصص جراحی فک و صورت در شهر شیراز هستند.

ایشان دکترای عمومی خود را از دانشگاه علوم پزشکی شیراز و دکترای تخصصی خود را از دانشگاه علوم پزشکی اصفهان کسب نمودند و سپس موفق به اخذ بورد تخصصی در رشته جراحی فک و صورت و زیبایی شدند. عمده فعالیت ایشان در زمینه جراحی بینی هست و سوابق و نمونه کارهای بسیار درخشانی در زمینه کاری خود به ثبت رسانده‌اند.

دکتر لیلا اسدپور جراح بینی شیراز

خانم دکتر لیلا اسدپور جراح و متخصص گوش، حلق و بینی در شیراز و داراب هستند. ایشان علاوه بر جراحی زیبایی بینی، انواع جراحی‌های درمانی مربوط به بینی و صورت را نیز انجام می‌دهند.

بخشی از خدمات ایشان عبارتند از:
– جراحی بینی
– انواع جراحی‌های سر و گردن
– جراحی زیبایی گوش (اتوپلاستی)
– تزریق ژل و بوتاکس

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*