Make your own free website on Tripod.com

Posted by on March 2, 2023

به لوستر های رشته ای در طراحی و ساخت ان ها از دانه های کریستال استفاده می شود ، لوستر های کریستالی می گویند . لوستر های کریستالی به زیبایی و شکوه معروف هستند ، لوستر کریستالی در طراحی دکوراسیون داخلی ویلاها ، برج های لاکچری ، آپارتمان های مسکونی ، هتل ها و … کاربرد گسترده ای را از آن خود کرده اند . این لوستر ها به دلیل درخشندگی و گستردگی بالایی که دارند مورد پسند افراد بسیاری می باشد و می توانند فضای چشمگیری را با ظاهر زیبا و نورانی خود برای بینندگان خلق کنند .
در طراحی دکوراسیون های داخلی مدرن و یا کلاسیک بیشتری استفاده را از لوستر های کریستالی می شود ، این لوستر ها در دسته لوستر ها مدرن قرار دارند ، و از قطعاتی تشکیل شده اند که دارای شکل و حجمی ریز هستند . همچنین بد نیست بدانید که از لوستر های کریستالی در طراحی داخلی مکان های تجاری و یا اداری نیز استفاده می شود ، بنابراین می تواند نور و روشنایی بسیاری را به راحتی در محیط های بزرگ برای مخاطبان به ارمغان بیاورد .

این سبک از لوستر ها از لحاظ سبک ، رنگ و هزینه در اقتصادی ترین حالت ممکن واقع شده اند و مورد پسند درصد بالایی از افراد هستند ، تنوع بالایی که در ساخت و تهیه این لوستر ها وجود دارد به همگان این امکان را می دهد تا با توجه به سلیقه خود و سبک دکوراسیونی که انتخاب نموده اند ، لوستر مناسب را برگزینند .
جالب است بدانید به لوستر هایی که با رنگ زرد ، یا طلایی ساخته شده اند ، لوستر های شامپاین گفته می شود

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*