Make your own free website on Tripod.com

Posted by on March 6, 2019

 

چگونگی تعیین سی آر ام و اتوماسیون بازاریابی مناسب برای SMB ها

شرکای خط مشی گروه خط پایین مشتریان مشتریان خود را به فروش و بازاریابی از طریق مردم، پردازش و تکنولوژی بهینه می کنند. همانطور که کسب و کار با تمرکز بر جمع آوری و استفاده از داده های مربوطه برای به دست آوردن بینش واقعی در نیازهای مشتریان و خرید عادات خود تمرکز می کند، اتخاذ نرم افزار مدیریت ارتباط با مشتری و اتوماسیون بازاریابی هرگز مهم تر نبوده است.
سی آر ام
متاسفانه، بسیاری از بازاریابان خرده فروشی و متوسط ​​(SMB)، این ابزار را به عنوان چیزی که نیاز ندارند تا زمانی که افزایش پیدا کند، را مشاهده کنند. با این وجود، مدیریت ارتباط با مشتری (سی آر ام) و نرم افزار اتوماسیون بازاریابی تنها برای شرکت های بزرگ در مقیاس بزرگ نیست. آنها مقیاس پذیر برای ارائه تجزیه و تحلیل در زمان واقعی، تعاملات مشتری خودکار و بازده بهتر سرمایه گذاری بازاریابی است.
در خط مشی گروه Bottom Line، ما با SMB ها کار می کنیم تا بتوانیم سیستم های سی آر ام و سیستم های بازاریابی بازاریابی مناسب را با نیازهای کسب و کار خود مقایسه کنیم. ما با این شرکت ها برای شناسایی، ارزیابی و راه اندازی فن آوری هایی که برای کسب و کارشان مناسب هستند، برای اطمینان از پذیرش و تحقق مزایای سرمایه گذاری های خود، کار می کنیم.
در حالی که تکنولوژی CRM و اتوماسیون بازاریابی اغلب به طور تعویض استفاده می شود، آنها در واقع به دو هدف متمایز می پردازند. نرم افزار CRM با تمرکز بر فروش، در حالی که اتوماسیون بازاریابی، بدون شک، در بازاریابی متمرکز است.
مدیر ارتباط با مشتری
روابط مشتری کلیدی برای رشد کسب و کار شما است، بنابراین ضروری است که شما آنها را به طور موثر مدیریت کنید. فنآوری سی آر ام میتواند به شما در برقراری ارتباط بیشتر با مشتریانتان، بهبود عملکرد کسب و کارتان و رشد شرکتتان کمک کند. این کار را در موارد زیر انجام می دهد:
ردیابی بهره وری فروش: CRM باعث می شود که فروش بزرگتری داشته باشید، به شما این امکان را می دهد تا پیگیری های مشتریان را دنبال کنید و اولویت بندی فرصت ها و فرصت هایی را که احتمالا تبدیل و نزدیک است، انتخاب کنید.
شناخت فرصت های Upsell: نرم افزار CRM یک راه ساده برای دیدن محصولات و خدمات که اغلب با هم خریداری می شوند. این به شما امکان می دهد همه فرصت های فعلی را که مناسب برای قراردادهای اضافی هستند، ببینید.
نگه داشتن مشتریان شما: این یک نقطه رایج در میان شرکت های کوچک و متوسط ​​است: فروشنده یک شرکت را ترک می کند و بخشی از مشتریان خود را با آنها می برد. با استفاده از تکنولوژی CRM، زمانی که یک فروشنده را از دست می دهید، احتمال کاهش مصرف کنندگان را به میزان قابل توجهی کاهش می دهید. هر عضو تیم فروش شما دسترسی فوری به سابقه کامل مشتری دارد و هر یک از آنها را قادر می سازد تا به سرعت پاسخ به سوالات و ارائه راه حل های شخصی را ارائه دهند. این باعث انتقال صاف تر، ایجاد اعتماد مشتریان و تشویق کسب و کار تکراری می شود.
چه CRM نمی تواند انجام دهد: یک تصور رایج در مورد محصولات CRM این است که شما آنها را مجوز می گیرید و آنها را خریداری می کنید و آماده هستند تا برای کسب و کار خود کار کنند. CRM یک ابزار است که نیاز به پیکربندی دارد تا به درستی از کسب و کار منحصر به فرد خود و نیازهای تیم فروش خود برای پشتیبانی از منافع خود استفاده کند. توسعه روابط با چشم انداز هنوز کلیدی برای کسب کسب و کار جدید است. یک CRM این جایگزین را جایگزین نمی کند، اما با ایجاد تمرکز بر روی اهمیت چشم انداز، ایجاد رابطه بیشتر را به موقع ایجاد می کند.

اتوماسیون بازاریابی – مباحث بازاریابی

اتوماسیون بازاریابی (مباحث بازاریابی) یک ابزار قدرتمند برای بازاریابان SMB است، به آنها کمک می کند تا حداکثر بهره وری را به دست آورند، رهبران واجد شرایط واجد شرایط را تشخیص دهند و مدیریت کلی کمپین را بهبود بخشند. چند روش برای کمک به این موارد وجود دارد:
  1. حداکثر کارایی: نرم افزار اتوماسیون بازاریابی می تواند برای خودکار سازی تعاملات بازاریابی متعدد، از جمله مدیریت وبلاگ، انتشارات رسانه های اجتماعی، جریان های کاری ایمیل، ارائه مطالب و ایجاد یک پایگاه اطلاعاتی استفاده شود. این برای کسب و کارهای کوچک با کارکنان محدود ضروری است.
  2. پرورش سرب: مشتریان امروز اغلب به استراتژی های بازاریابی بلند مدت نیاز دارند، زیرا اطلاعات بیشتری را در مورد پیشنهادات شرکت دنبال می کنند و با آنها اعتماد می کنند. با اتوماسیون بازاریابی، شما می توانید مشارکت مشتری را حفظ کنید و روابط را با خریداران بالقوه با کمپین های بازاریابی متقابل کانون تقویت کنید.
  3. مدیریت کمپین به طور کلی: اتوماسیون بازاریابی به شما یک تصویر غنی تر و دقیق تر از رفتار بالقوه مشتری می دهد، بینش ارزشمندی را برای استفاده از تصمیمات بازاریابی هوشمندانه ای به شما می دهد.
مباحث بازاریابی
چه سیستم بازاریابی  (مباحث بازاریابی) نمی تواند انجام دهد: یک چیز کسب و کار باید در هنگام صدور مجوز راه حل اتوماسیون بازاریابی، آن است که وسیله ای برای ارائه کمپین ها و نظارت بر نقاط لمسی با چشم انداز؛ این یک ابزار نیست که پیام و محتوای ارزش افزوده یا جایگزینی برای طرف خلاق بازاریابی را ایجاد کند. هنگام صدور مجوز راه حل اتوماسیون بازاریابی، کسب و کارها باید بدانند که هنوز هم وقت و تلاش خود را در توسعه کمپین های خود سرمایه گذاری می کنند، اما این تکنولوژی به آنها کمک می کند که کار را کارآمدتر و موثرتر کنند.

امکانات VOIP -ایجاد شرایط فروش بهتر

CRM ها برای بهینه سازی روند فروش با ارائه بینش و ردیابی مشتری بهتر طراحی شده اند. با این حال، بسیاری از تیم های فروش باید به طور مداوم در تماس تلفنی و دیگر کانال های ارتباطی در حالی که با CRM برای حل و فصل اطلاعات برای پیدا کردن آنها نیاز به حرکت می کند. محدود کردن دسترسی به داده ها زمانی که مورد نیاز است بیشتر کارآیی فروشان را کاهش می دهد و CRM ارزش را می تواند اضافه کند.

VoIP به یک راه حل برای ارتباطات تجاری تبدیل شده است، زیرا هزینه ها را کاهش می دهد و ارتباطات بهتر را در سراسر جهان فراهم می کند. نظرسنجی اخیر نشان داد که محبوبیت فزاینده تکنولوژی افزایش می یابد، و بیش از 65 درصد از پاسخ دهندگان متوجه شده اند که از نوع VoIP استفاده می کنند. روند در نظر گرفتن بسیاری از تماس های ساخته شده و دریافت شده مشتری به نظر مهم است.

ادغام CRM دو بعد مهم را اضافه می کند. اول، آن را به کارکنان نقطه مرجع بهتر در هنگام صحبت با مشتری با بارگیری داده ها در مورد تماس گیرنده های خاص و یا مشتریان. دوم، فرایند به روز رسانی برای مشتریان موجود را فورا با صرفه جویی در تماس های ضبط شده و مکالمات پیام به طور مستقیم به CRM ساده می کند.

امکانات voip

سه گام برای تعیین ابزار CRM و ابزارهای مناسب
هنگامی که آن را به حرکت عملیات خود را به یک ابزار اتوماسیون می آید، مهم است که اطمینان حاصل کنید که شما نیاز و انتظارات و قابلیت های CRM یا نرم افزار اتوماسیون بازاریابی که در آن سرمایه گذاری می کنید را درک می کنید. به عنوان صاحب SMB یا بازاریاب، آخرین چیزی که می خواهید انجام دهید سرمایه گذاری قابل توجهی است و سپس تنها از ویژگی های موجود برای شما استفاده کنید. در اینجا سه ​​مرحله برای شروع وجود دارد:
  • 1. بیاموزید که چه چیزی نیاز دارید اولین قدم برای اجرای نرم افزار سی آر ام یا اتوماسیون بازاریابی، تعریف اهداف شما، جمعآوری فعالیتهای بازاریابی است که در حال حاضر انجام می دهید و هر فعالیتی را که می خواهید در آینده انجام دهید را مشخص کنید.
  • 2. تحقیق خود را انجام دهید. ده ها ابزار نرم افزاری موجود وجود دارد که همه آنها با منافع و برنامه های منحصر به فرد خود است. هنگامی که شما از ابزار نرم افزار اتوماسیون به نیازهای شما فهمیده اید، می توانید گزینه های خود را بهتر ارزیابی کرده و تصمیم بگیرید که بهترین دلار برای شما هزینه می شود.
  • 3. یک شریک پیدا کنید. این که آیا شما با استفاده از نرم افزار رایگان یا محاکمه خود سفر خود را شروع می کنید و یا با خرید یک سیستم کامل، از طریق یک نماینده از تیم خود ارتباط برقرار کنید. به آنها اجازه دهید تا بدانند که اهداف شما چه بوده و با نرم افزارهایشان تا کنون انجام شده است و می توانند به شما اطلاع دهند که آیا یک ابزار یا ویژگی وجود دارد که شما از دست داده اید.
جنگ برای توجه مشتری واقعی است. اتوماسیون بازاریابی می تواند دانش و ابزار مورد نیاز برای رقابت با شرکت های بزرگ را فراهم کند، به شما این امکان را می دهد که به افزایش فروش، بهبود تعاملات مشتری و بهینه سازی بازاریابی بازاریابی سرمایه گذاری خود بپردازید.

 

 

Posted in: CRM

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*