Make your own free website on Tripod.com

Posted by on June 17, 2018

زمانی که می خواهید بنرهای خود را برای چاپ ببرید نباید به هر شرکتی که فکر می کنید متناسب با نیازهای شماست، اعتماد کنید. بهتر است به دنبال شرکتی بگردید که علاوه بر نیازهای شما خدمات و کیفیت بهتری هم ارائه دهد. بیشتر مردم شاید هنگام چاپ بنر، نسبت به ملاک های انتخاب آگاهی نداشته باشند. به همین سبب ما 5 ملاک مهم را کنار هم قرار دادیم تا هنگام انتخاب شرکت مناسب چاپ بنر فوری  در نظر بگیرید.

1- قابل اعتماد بودن

کسب اطمینان از قابل اعتماد بودن شرکت مورد نظر شما بسیار مهم است. شما به دلیلی شرکت مد نظر را انتخاب می کنید که برای چاپ از آیتم های باکیفیتی استفاده کنند. باید مطمئن شوید که تولیداتشان برای شما موفقیت می آورد. بنابراین مطمئن باشید که می توان به این کار اعتماد کرد. یک راه مطمئن دیگر بررسی مشتری های آن هاست، داشتن مشتری های خوب می تواند ملاک موثری برای سنجش آن شرکت باشد. در خارج از ایران معمولا شرکت های چاپ را در سایت Yelp رتبه بندی می کنند. متاسفانه در ایران چنین معیاری نیست و شما می توانید با بررسی مشتری ها به قابل اعتماد بودن آن ها پی ببرید.

2- تصدیق نامه

معمولا راه دوم برای بررسی مشتری ها، خواندن تصدیق نامه هایی است که مشتری های سابق برای شرکت چاپ بنر تقدیم کرده اند. شرکت های معتبر چاپ معمولا تصدیق نامه ها را در وب سایت خود منتشر می کنند. این تصدیق نامه ها همان پیام ها و تجربه هایی است که مشتری ها به صورت کتبی نوشته اند.

3- نمونه کارها

قبل از ثبت سفارش در یک شرکت چاپ بنر ارزان، نمونه کارهای آن ها را درخواست کنید. برخی از این شرکت ها تعدادی از نمونه های خود را در وب سایت قرار می دهند. بخشی هم نمونه های خود را در مغازه یا چاپ خانه ارائه می دهند. کمی وقت صرف کنید و نمونه ها را از جنبه کیفیت بررسی کنید. قبل از سفارش سعی کنید آن ها را بسنجید، بعد تصمیم بگیرید.

4- چیزی که به دنبال آن هستید را پیدا کنید

مطمئن شوید که آن ها خواسته شما را برآورده می کنند. شما یک شرکت را برای دلیل معین و هدف خاصی که در سرتان هست می گردید. از این که شرکت چاپ بنر مد نظر شما این خواسته ها را برآورد می کند اطمینان حاصل کنید.

5- تعامل بسیار خوب

وقتی بحث چاپ می شود تعامل درست کلیدی ترین ملاک است. به دنبال شرکتی باشید که پای صحبت های شما بنشیند و نیازهای شما را بشناسد. تعامل خوب در کسب موفقیت و احساس رضایت شما نسبت به کار را بیشتر می کند. یک شرکت خوب چاپ دیجیتال بنر صحبت های شما را با دقت گوش می دهد و به چگونگی ارائه خدمات به شما فکر می کند.

شما این 5 فاکتور را در شرکت های خوب چاپ بنر یوسف آباد گرافیک پیدا می کنید. ما در خانه طراحان سام، سالهاست که در این زمینه فعالیت می کنیم و می دانیم که یک شرکت خوب چه ویژگی هایی باید داشته باشد.

ما سخت تلاش می کنیم تا با ارائه خدمات خوب مشتری هایمان را به موفقیت برسانیم. اگر تمایل داشته باشید در مورد سایر خدمات ما اطلاعات کسب کنید، می توانید با شماره های 88024567 – 88334079 – 88333627 – 88632539 تماس گرفته یا به صورت آنلاین با ما تماس بگیرید.

ما می توانیم سفارش های شما را در هر سایزی و نوعی چاپ و به صورت بسته بندی شده به آدرس شما ارسال کنیم. شما می توانید با مطالعه وب سایت خدمات ما را بشناسید و هر کدام را نیاز داشتید سفارش دهید.

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*