Make your own free website on Tripod.com

Posted by on August 26, 2021

به طور خلاصه ، ربات اینستاگرام بهترین گزینه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام است. بدون اغراق ، استفاده از ربات اینستاگرام بیشترین سود را برای صفحات اینستاگرام دارد. هدفمندترین دنبال کنندگان شما فقط توسط ربات اینستاگرام جذب تجارت اینستاگرام شما خواهند شد.

خرید صفحه آماده اینستاگرام یا خرید فالوور اینستاگرام که در آن 99 درصد فروش دنبال کننده جعلی دنبال کننده جعلی می فروشد ، هیچ سودی برای شما ندارد ، حتی ضرری ندارد.

اما استفاده از ربات اینستاگرام به شما کمک می کند که حداقل 90 درصد بازار هدف کسب و کار خود را به صفحه اینستاگرام خود جذب کنید.

اما کدام ربات اینستاگرام؟ این یک سوال مهم است! کدام ربات ایمن تر است؟ کدام امن تر است؟ کدام ربات ارزان تر است؟ کدام ربات اینستاگرام ویژگی های بیشتری دارد؟

در حال حاضر ، اگر کلمه “روبات اینستاگرام” را در گوگل شروع کرده و جستجو کنید ، حداقل 20 سایت ارائه دهنده روبات اینستاگرام به شما نمایش داده می شود. اما کدام یک واقعاً مفید است؟

در این مقاله می خواهم بهترین روبات های اینستاگرام را از نظر امنیت ، کیفیت و ویژگی ها به شما معرفی کنم. من شخصاً از برخی از آنها استفاده کرده ام و در این مقاله تجربه خود را با شما به اشتراک می گذارم. من سعی می کنم هر یک از آنها را مورد مطالعه قرار دهم.

البته از شما هم می خواهم که با من همراه باشید و اگر تجربه (خوب یا بد) در استفاده از ربات های اینستاگرام دارید ، آن را با من به اشتراک بگذارید. این امر قطعاً به سایر دوستان در انتخاب ربات مناسب اینستاگرام کمک می کند.

ربات اینستاگرام چیست؟

اولین س isال این است که دقیقاً ربات در اینستاگرام چیست؟ به بیان ساده تر ، ربات اینستاگرام یک برنامه وب است (البته قبلاً روباتی به نام Ninjagram در ویندوز وجود داشت) که وظیفه اصلی آن انجام مجموعه ای از فعالیتها است که در اینستاگرام انجام می شود.

با استفاده از ربات اینستاگرام ، به راحتی می توانید فعالیتهایی را انجام دهید که وقت ندارید (به عنوان مثال ، برای تعامل با کاربران).

کار با ربات اینستاگرام بسیار ساده است. برای شروع ، کافی است با حساب اینستاگرام خود وارد ربات شوید. مجموعه ای از فعالیتهایی را که قصد انجام آنها را دارید برنامه ریزی کنید و سپس ربات این کار را به طور خودکار (بدون دخالت شما) برای شما انجام می دهد.

ربات های اینستاگرام توسط توسعه دهندگان و API اینستاگرام طراحی شده اند که برای همه در دسترس است و آنچه می بینید فقط یک پنل سفارشی است ، چیزی شبیه تصویر زیر ، که در آن می توانید کارهای خود را به طور خودکار از طریق این برنامه انجام دهید.

پنل Instarbat

البته در مورد عناصری که در تصویر بالا مشاهده می کنید بیشتر توضیح خواهم داد.

سایت های زیادی وجود دارند که روبات های اینستاگرام را ارائه می دهند که فقط می توانید با عضویت در آنها و شارژ مجدد حساب خود از آنها استفاده کنید. این سایت ها یک پنل سفارشی در اختیار شما قرار می دهند و می توانید وارد حساب اینستاگرام خود شوید و شروع به کار کنید.

چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

به جرات می توانم بگویم که استفاده از ربات اینستاگرام بهترین راه برای جذب فالوورهای هدفمند برای همه خواهد بود. امروزه اکثر دوستانی که به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام خود هستند از ربات های اینستاگرام استفاده می کنند.

این دقیقاً همان چیزی است که من از چندین مدیر سایت های خدمات دنبال کننده اینستاگرام شنیدم ، که اکثر آنها می گویند اکثر مشتریان آنها در حال حاضر ربات اینستاگرام را هدف قرار می دهند و دیگر هیچ کس دنبال کننده جعلی اینستاگرام نمی خرد!

همچنین می توانید با استفاده از ربات های اینستاگرام دنبال کننده های زیادی را به صفحه خود جذب کنید. به نظر شما چنین چیزی چگونه امکان پذیر است؟

در شبکه های اجتماعی یک قاعده وجود دارد که طبق این قانون ، برای مثال ، اگر با شخصی ارتباط برقرار کنید ، عکس او را دوست داشته باشید یا نظر بدهید ، حتی اگر او غریبه باشد ، او به شما پاسخ می دهد. در پاسخ به آنچه انجام داده اید ، ممکن است او علاقه مند باشد که شما را دنبال کند.

حالا امتحان کن. به عنوان مثال ، به صفحه یک هنرمند مشهور بروید و در مورد آخرین عکسی که او در اینستاگرام خود منتشر کرد ، نظر تحریک آمیز ارسال کنید. ببینید چند نفر ممکن است شما را دوست داشته باشند و شما را دنبال کنند.

بنابراین طبق این قانون ، می توانید به راحتی با انجام فعالیت های روزانه مانند دوست داشتن یا دنبال کردن دیگران ، فالوور اینستاگرام خود را در طول زمان افزایش دهید.

از سوی دیگر ، تنها با انتشار نمی توانید دنبال کنندگان خود را افزایش دهید. در بهترین حالت ، اگر پست های با کیفیت ارسال کنید ، محتوای شما می تواند ویروسی شود. این مشکل را می توان در یک درصد صفحات اینستاگرام ایرانی مشاهده کرد. در این شرایط ، شما باید با افراد بیشتری تعامل داشته باشید تا آنها را به صفحه خود معرفی کنید.

اما نکته مهم این است که شما به هیچ وجه برای انجام این کارها در طول روز بیکار نیستید. به همین دلیل استفاده از ربات اینستاگرام توصیه می شود. ربات اینستاگرام در طول روز دقیقاً همان کاری را انجام می دهد که شما می خواهید.

به عنوان مثال ، می توانید به ربات خود در اینستاگرام دستور دهید همه عکس هایی که دارای هشتگ “تجارت” هستند را دوست داشته باشد. یا در زیر آخرین عکسهای دنبال کنندگان صفحه آقای پرویز پرستویی کامنت بگذارید. یا به افرادی که عکس با آنها ارسال کرده اند ، یک پیام مستقیم ارسال کنید

با بهترین ربات های اینستاگرام در 1400 بهتر آشنا شوید

بهترین ربات های اینستاگرام

وقتی کلمه “ربات اینستاگرام” را جستجو می کنید ، سایت های زیادی را در نتایج خواهید دید ، اما آیا همه آنها واقعا خوب هستند؟ آیا رتبه بندی گوگل باید تنها معیار انتخاب ما باشد؟ در این قسمت قصد دارم بر اساس تجربه شخصی خود در استفاده از ربات های اینستاگرام و تجربه مشتریان و کاربران سایت هایی که در مورد ربات های مختلف پرسیده ام ، با شما به اشتراک بگذارم. پس تا انتهای این مقاله با من باشید.

ربات اینبو

اولین و بهترین ربات اینستاگرام ، ربات Inbo است. من شخصاً این ربات را به مدت سه ماه آزمایش کرده ام و دارای ویژگی های خوب و بی عیب و نقص است. علاوه بر ویژگی های خوب ، پنل ربات اینستاگرام آن نیز از پشتیبانی خوب و به موقع برخوردار است. البته بسیاری از کاربران این نظر را در مورد ربات Inbo ندارند و می گویند که پشتیبانی ضعیفی دارند. در حال حاضر ، حدود 2000 مشتری ما از ربات Inbo استفاده می کنند و راضی هستند.

البته ، قبل از آزمایش آن ، ربات Inbo هنگام ورود به حساب اینستاگرام خود ، حذف نظرات توهین آمیز و گاهی کند کردن تعامل با اهداف تعیین شده ، نقایص زیادی داشت. اما با بروزرسانی جدید هسته ربات Inbo ، این مشکلات به طور کامل حل شده است.

با این حال ، ربات Inbo ، مانند سایر سیستم عامل ها ، ویژگی های خوب و جدیدی دارد و می توانید از آن برای اهداف خاصی برای جذب دنبال کننده هدف استفاده کنید.

قیمت ماهانه ربات اینبو 45000 تن است. حداقل تعداد دنبال کننده دریافت شده در یک ماه با استفاده از ربات Inbo 2000 نفر است.

Inbo Robot همچنین یک بسته آموزشی برای افزایش دنبال کننده و کسب درآمد در اینستاگرام برای مشتریانی که پنل های سه ماهه و شش ماهه خریداری می کنند ، ارائه می دهد.

یکی از مزایای Inbo Robot ، تشخیص افراد آنلاین در اینستاگرام برای تعامل بیشتر با آنها است. این به شما این امکان را می دهد که در زمان کمتری دنبال کننده بیشتری داشته باشید.

ربات Inbo این قابلیت را دارد که با چندین حساب کاربری به طور همزمان وارد پنل کاربری شود. این بدان معناست که با کمک یک پنل می توانید حداقل با دو حساب همزمان کار کنید و تنظیمات لازم را برای جذب دنبال کننده به آنها انجام دهید.

لازم به ذکر است که ربات Inbo اولین رباتی است که توانایی شناسایی و حذف فالوورهای جعلی و روح اینستاگرام را دارد. با استفاده از این ربات می توانید به راحتی دنبال کننده های جعلی خود را حذف کرده و کارایی و سطح تعامل را در صفحه خود افزایش دهید.

منبع مطلب

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*