Make your own free website on Tripod.com

Posted by on August 28, 2023

یکی از فاکتورهای مهم برای رفتن پست ها به اکسپلور اینستاگرام تعداد لایک های روی پست هاست. اینستاگرام با بررسی تعداد لایک های پست می تواند محبوبیت آن را تشخیص دهد. اگر بتوانید در دقایق ابتدایی از انتشار پست تعداد لایک های آن را افزایش دهید مطمئن باشید احتمال ورودش به اکسپلور بالا می رود. اما سوال مهم این است آیا با خرید لایک اینستاگرام می توان پست ها را وارد اکسپلور کرد؟ پاسخ به این سوال کامل واضح است. خیر نمی توان با خرید لایک به تنهایی این کار را انجام دهید مگر اینکه اقدام به خرید لایک اینستاگرام ایرانی و واقعی کنید. در این صورت اینستاگرام نمی تواند لایک های فیک پست تان را تشخیص دهد و پست شما را به راحتی وارد اکسپلور می کند.

چطور پیج خود را برای الگوریتم اکسپلور محبوب کنیم؟

به طور کلی اگر دوست دارید پیج تان مورد توجه الگوریتم اکسپلور قرار بگیرد باید محتوایی تولید کنید مورد توجه فالوورهایتان قرار بگیرد. اول از همه باید شناخت کاملی از مخاطبان پیج تان داشته باشید یعنی اینکه چه محتوایی را دوست دارند. برای اینکه بفهمید مخاطبان شما دنبال چه محتوایی هستند باید آنالیز پیج تان را در اینساین ببینید. در این قسمت متوجه این می شوید که چه پست هایی بیشترین بازخورد را از نظر تعداد لایک و کامنت، سیو و شیر دریافت کرده اند. اگر این موضوع را بفهمید بعد از این می دانید که چه پست هایی اگر منتشر کنید بیشترین بازخورد را دریافت می کند.

به غیر از این باید کاری کنید که مخاطبان تان یعنی فالوورهای فعلی تان به پیج تان تشنه بشوند. یعنی منتظر پست های جدید شما باشند. استوری که میذارید سریع ببینند و ریپلای کنند. از پیج شما در طول روز چندین بار دیدن کنند تا پروفایل ویزیت پیج تان بالا رود. به طور کلی باید فعالیت های تعاملی را در پیج تان بالا ببرید تا فالوورهایتان را به پیج تان وفادار کنید. فقط در این صورت است که الگوریتم اکسپلور اینستاگرام عاشق پیج شما می شود. اگر این اتفاق بیافتد اینستاگرام هم دوست دارد پیج شما بیشتر دیده شود و تنها کاری که از دستش بر می آید این است که پست های جدیدی که منتشر می کنید را وارد اکسپلور اینستاگرام کند.

آیا راه کاری برای ورود سریع پست ها به اکسپلور وجود دارد؟

اگر دوست دارید پست های تان وارد اکسپلور اینستاگرام شود نیاز است که فعالیت مستمر در جهت علاقه مند سازی مخاطبان تان انجام دهید. نمی گوییم نشدنی است اما باید منطقی باشید. کار سخت و زمان بری است و نیاز است که ماه ها استراتژی پیج تان را به کلی عوض کنید! تا وقت آن برسد که اینستاگرام علاقه مند به پیج تان شود. این کار از دست هر کسی بر نمی آید مگر اینکه موضوع پیج تان خیلی پر طرفدار باشد تا در این صورت پست های شما به اکسپلور برود.

منبع مطلب

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*