Make your own free website on Tripod.com

Posted by on August 28, 2023

خرید لایک اینستاگرام واقعی مزایای زیادی دارد که در ادامه تعدادی از آن ها را به شما می گوییم. یکی از مهمترین مزیت های آن این است که در مدت زمان کوتاهی به تعداد دلخواه تان لایک پست تان افزایش پیدا می کند. ارزان بودن آن هم مزیت بزرگی برای ماست. در واقع هزینه ای که برای خرید لایک می پردازید نسبت به هزینه های دیگر برای بالا بردن لایک ها خیلی کمتر است.

از مزایای دیگر خرید لایک اینستاگرام این است که احتمال ورود پست شما به اکسپلور بالا خواهد رفت. در واقع اگر تعداد لایک پست بالا باشد یکی از اصلی ترین فاکتورها برای ورود آن به اکسپلور است. با خرید لایک اینستاگرام هم لایک های شما افزایش پیدا می کند و هم اینکه ممکن است پست شما وارد اکسپلور شود و فالوورهای پیج تان هم افزایش پیدا کند. در واقع با خرید لایک با یک تیر دو نشان خواهید زد.

آیا لایک ها واقعی و ایرانی هستند؟

لایک هایی که خریداری می کنید 100% واقعی نیستند! اما بستگی دارد که از چه سایتی اقدام به خرید لایک می کنید. اگر سایتی را انتخاب کنید که کیفیت خدماتش بالا باشد مسلما پروفایل های نسبتا خوبی دارد و لایک های خریداری شده واقعی به نظر می رسد. اما در کل لایک های واقعی به نظر می رسند چون کسانی که پست شما را لایک می کنند پروفایل های عکس دار هستند. اینکه لایک ها ایرانی یا خارجی هستند هم بستگی به سایتی دارد که ازش لایک خریداری می کنید. معمولا هم لایک ها با پروفایل های ایرانی انجام می شوند و هم خارجی! البته لایک های خارجی خیلی ارزان تر هستند.

آیا خرید لایک اینستاگرام آسیبی به پیج ما می رساند؟

خیر اینطور نیست! خرید لایک اینستاگرام آسیبی به پیج شما نمی رساند. چون مستقیما با نرخ تعامل پیج تان در ارتباط نیست! معمولا خرید فالوور اینستاگرام اگر واقعی نباشد باعث خراب شدن پیج تان می شود. چون فالوورها فیک هستند و این باعث می شود نرخ تعامل در پیج تان به شدت افت کند. به همین دلیل است که شما باید سعی کنید فالوور واقعی از سایت های معتبر خریداری کنید. به طور کلی هیچ پیجی دیده نشده با خرید لایک افت کرد باشد. خرید لایک اینستاگرام فقط به صورت مصنوعی لایک های پیج تان را افزایش می دهد و اینستاگرام روی این موضوع، خیلی حساس نیست.

از کجا برای پست های خود لایک واقعی و ایرانی خریداری کنیم؟

بهترین سایتی را که در این زمینه می شناسیم سایت اینبو است که بیش از 7 سال سابقه درخشان در ارائه خدمات اینستاگرام دارد. اگر دنبال خرید لایک واقعی و ایرانی اینستاگرام هستید حتما به سایت اینبو مراجعه کنید. سایت اینبو در 3 پلن طلایی، نقره ای و برنزی لایک های خود را می فروشد. در پلن طلایی که قیمتش بیشتر از دو پلن دیگر است کیفیت پروفایل های لایک کننده بالاست اما در پلن برنزی اکثرا پروفایل ها خارجی هستند و قیمت بسیار پایین تری نسبت به سایت های دیگر دارد. از دیگر خدمات سایت اینبو می توان به خرید فالوور ایرانی و واقعی اینستاگرام، خرید پروفایل ویزیت، خرید اکسپلور اینستاگرام و … اشاره کرد.

https://noandish.com/fa/news/163770/%D8%B3%D8%B1%DB%8C%D8%B9-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%D8%B1%D8%A7%D9%87-%D8%A7%D9%81%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%B4-%D9%84%D8%A7%DB%8C%DA%A9-%D8%A7%DB%8C%D9%86%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DA%AF%D8%B1%D8%A7%D9%85-%D8%AF%D8%B1-%D8%B3%D8%A7%D9%84-2023

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*