Make your own free website on Tripod.com

Posted by on September 21, 2019

سفرهای لاکچری به بخشی لاینفک از زندگی ملت دنیای امروز تبدیل شده اند؛ به حدی که اکنون تورها و سفرهای لاکچری احد از بحث های داغ در دنیای سیر و سفر بشمار می روند. اگر شما هم از طرفداران سفرهای لوکس هستید و می خواهید در تعطیلات پیشرو به یک مقصد لوکس جدید سفر کنید اما هنوز مقصد را برگزیدن نکرده اید یا در انتخاب خود گمان دارید با ما به رخداد شوید زیرا در اتحاد می خواهیم بهترین مقاصد گردشگری برای دوستداران سفرهای لاکچری را معرفی کنیم.

سفرهای لاکچری

مقاصد گردشگری برای حامیان سفرهای لاکچری

اگر می خواهید سفری لوکس و باکیفیت را تجربه کنید؛ طبعا باید هزینه بیشتری نیز بپردازید‌. بسته به سلیقه و البته بودجه خویش می توانید یگانه از بهترین مقاصد توریسم برای سفرهای لاکچری را گزینش کنید و آفرین رخداد عزیزان خویش قدم در گذرگاه بگذارید. برای برگزیدن مقصد هم می توانید به گزینه های تور داخلی فکر کنید و هم گزینه های تور خارجی را مدنظر قرار داشته باشید. در اتحاد با شماری از مقاصد بیگانه برای سفرهای لاکچری آشنا می شویم.

تورهای لاکچری خارجی

اگر می خواهید با تورهای لاکچری خارجی آشنا شوید؛ باید بگوییم که تورهای لاکچری خارجی به مقصدهای مختلفی برگزار می شوند؛ از آمریکا تا تور اروپا و آسیا، تمامی حائز مقاصد مناسبی برای برگزاری تورهای لاکچری بیگانه هستند. در پیوستگی با چند کشور متنوع که می توانند مقصد تورهای لاکچری بیگانه باشند آشنا می شویم.

تور کلمبیا

بدون شک کلمبیا احد از برترین مقاصد برای سفرهای لاکچری است. کلمبیا در آمریکای جنوبی و دریای کارائیب پیمان دارد. جزیره روزاریو می تواند بهترین مقصد برای دوستدارن سفرهای لاکچری در کلمبیا باشد. غواصی، تماشای صخره های مرجانی و کاوش حیوانات دریایی از هدایای جزیره روزاریو به شما خواهند بود. علاوه بر اینها، کلمبیا احصاییه بسیار زیادی هتل پنج ستاره دارد که دوراندیشیدن عاشقان سفرهای لاکچری را به سمت خویش جلب کرده اند.

تور نیوزلند

نیوزلند نیز احد از مقاصد اصلی دوستداران سفرهای لاکچری است. سواحل نیوزلند هر آنچه را که برای رسیدن به آرامش دربایستن دارید به شما هدیه خواهند کرد. جالب است بدانید که غذاهای خوشمزه نیوزلندی نیز از محبوبیتی ویژه بین گردشگران تورهای لاکچری برخوردار هستند.

تور سنگاپور

سنگاپور توانسته رتبه سومین مقصد برتر برای سفرهای لاکچری را به خود برگزیدن دهد. اگرچه این مملکت زیبای آسیایی به مکانی مناسب برای بازرگانی شهرت دارد ولی جاذبه های توریسم بیشمار، هتل های لوکس و بوتیک های لاکچری آن هم بین علاقه مندان به سفرهای لاکچری، جایگاه اخص ای دارند‌. در سفر با تور لاکچری سنگاپور از رویت باغ by the by غفلت نکنید. این باغ ۱۰۱ هکتار مساحت دارد و خویش شامل سه باغ متنوع است. ضمنا چشیدن مزه غذاهای سنگاپوری را نیز فراموش نکنید. غذاهای سنگاپور ترکیبی از غذاهای مالزیایی، اندونزیایی، چینی و هندی هستند.

تور مالدیو

مالدیوی ها به تجمل گرایی معروف هستند و طبیعی است که کشورشان به عنوان یکتا از مقاصد اصلی برای سفرهای لاکچری شناخته شود. مالدیو رویهمرفته حائز ۱۰۰۰ جزیره مرجانی شگفت انگیز در دل اقیانوس هند است که هریک در تور مالدیو به تنهایی می توانند خاطره ای بینظیر برای شما رقم بزنند. جالب است بدانید که غذاهای مالدیو هم لاکچری هستند؛ به حدی که نارگیل جزئی جدانشدنی از غذاهای مالدیوی است و همیشه به صورت شیر یا رنده شده در کناره خوراک سرو می شود. به طور کلی غذاهای مالدیوی ترکیبی از غذاهای هندی، عربی، سریلانکایی و شرق آسیا است.

تور امارات

امارات متحده عربی یکتا دیگر از مقاصد سفرهای لاکچری در آسیا است. ابوطبی و دبی لوکس ترین شهرهای امارات و از لاکچری ترین شهرهای جهان هستند. اگر می خواهید سفر لاکچری خویش به امارات را تکمیل کنید؛ در تور دبی تن خود را با یک حمام ترکی و کرم طلای ۲۴ عیار جلا دهید. غذاهای اماراتی ترکیبی از غذاهای عربی و اروپایی هستند و به اندازه جاذبه های توریسم این کشور، تنوع دارند.

تا اینجا با شماری از مقاصد اجنبی سفرهای لاکچری آشنا شدیم؛ ولی همانطور که گفتیم برای رفتن به سفرهای لاکچری می توانید به گزینه های داخلی نیز اندیشه کنید. در پیوستگی با مقاصد باطنی سفرهای لاکچری آشنا می شویم.

تور کیش

معمولا وقتی گفتگو از سفرهای لاکچری می شود؛ ناخوآگاه به تفریحات ساحلی فکر می کنیم. گویی سفرهای لاکچری با مناطق ساحلی گره خورده اند. یگانه از زیباترین جزایر ایران، جزیره دین است که برای خلق سفری لاکچری برای شما حاضر شده است. سواحل زیبا، هتل های پنج ستاره گوناگون امثال هتل ترنج یا هتل دریایی، برج های ساحلی همانند برج ساحلی آفتاب، شهرک های ساحلی همانند شهرک ساحلی دامون و ویلاهای ساحلی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ای فراموش نشدنی برای مسافران تور مذهب رقم بزنند.

تور هتل های بی ستاره کویر

سفر به هتل های بی ستاره کویر نیز احد سایر از سفرهای لاکچری در ایران است. بدون گمان اقامت در هتل های بی ستاره کویر، تماشای آسمان شب در دل کویر، رصد ستارگان و ایاب و ذهاب با خودروهای شاسی بلند روی تپه های شنی، تجربه ای به یادماندنی خواهد بود.

حالا که با شماری از مقاصد سفرهای لاکچری در ایران و خارج از کشور آشنا شدیم شدنی است بپرسید که بها سفرهای لاکچری چقدر است. در پاسخ به این سوال باید بگوییم که بها سفرهای لاکچری بسته به مقصد و لحظه آخری بودن متفاوت است اما به طور معمول سفرهای لاکچری نسبت به سفرهای معمولی گرانتر تمام می شوند.

در صورتی که علاقه مند هستید درباره کشورهای توریستی ارزان هم اطلاع بیشتری کسب کنید مقالات ما را دنبال کنید

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*