Make your own free website on Tripod.com

Posted by on February 11, 2021

سی دی کی یا گیفت تمامی بازی‌های استیم هم در دسترس نیست و فروشندگان بیشتر به‌سراغ محصولاتی می‌روند که تقاضای بیشتری داشته و شناخته شده باشد. بااین‌حال اگر می‌خواهید بازی خود را خارج از تخفیف خریداری کنید، این مورد می‌تواند یک گزینه‌ی مناسب برای شما باشد. برای فعال کردن سی دی کی یا گیفت هم باید از برنامه تغییر آی‌پی استفاده کنید، اما سرور شما مهم نیست که روی چه کشوری قرار گرفته باشد.

خرید کلید و شارژ کیف پول استیم

سومین مورد که این روزها در میان کاربران حسابی مد شده، خرید کلید بازی‌های Team Fortress 2 و Counter-Strike: Global Offensive است. کاربران می‌توانند به ارزش مالی هر بازی، تعداد کلیدهای مختلفی را از فروشنده‌ها خریداری و با فروش آن‌ها در بازار استیم، حساب کاربری استیم والت خود را شارژ کنند. البته برای انجام این کار باید مراحل مختلفی را پشت سر بگذارید.

فروش کلید و شارژ حساب استیم والت، بهترین و ارزان‌ترین گزینه برای خرید بازی در استیم است

اولین و اصلی‌ترین مورد این است که سیستم امنیتی استیم خود را که با نام Steam Guard شناخته می‌شود، از حالت ایمیل به حالت SMS تغییر دهید. برای انجام این کار تنها کافی است. از منوی بالا سمت چپ، گزینه استیم را انتخاب و سپس وارد Setting شوید. در ادامه وارد شاخه Account شوید. دراین قسمت گزینه‌ای به نام Change Contact وجود دارد که باید آن را انتخاب کنید. البته اشاره کنم که برنامه موبایل استیم را هم باید نصب کرده و وارد حساب کاربری خود شده باشید.

پس از انجام کارهای ذکر شده، باید کلید‌های خود را خریداری کنید. برای اینکه بدانید برای خرید یک بازی به چه تعداد کلید نیاز دارید، تنها کافی است قیمت بازی مورد نظر را مشاهده و آن را به یاد بسپارید. سپس وارد قسمت بازار استیم (Market) شوید. از آن‌جایی که کلیدهای تیم فورترس 2 آیتم نایابی نیست و می‌توان آن‌ را جزو محبوب‌ترین آیتم‌ها دانست، در همان گزینه‌های ابتدایی صفحه اول بازار استیم مشاهده می‌شود. بااین‌حال می‌توانید (Mann Co. Supply Crate Key) را جست و جو کنید.

خرید سی دی کی بازی ها

در ادامه، آن را انتخاب کنید و در پایین صفحه به‌روزترین قیمت برای فروش را مشاهده کنید. یادتان باشد، هر قیمتی که برای فروش قرار داده شده است، کمی از آن را کم کنید، زیرا استیم مبلغی را به‌عنوان کارمزد معامله کم می‌کند. برای مثال، به شخصه حساب کاربری‌ام در ریجن روسیه قرار دارد. در حال حاضر کلیدهای تیم فورترس 2 در ریجن روسیه حول و هوش ۱۸۰ روبل به فروش می‌رسد، اما استیم تقریبا با فروش هر کلید مبلغی نزدیک به ۱۶۰ روبل را به حساب استیم من واریز می‌کند.

ازطرفی، بازی سایبرپانک ۲۰۷۷ در فروشگاه استیم روسیه، ۱۹۹۹ روبل قیمت گذاری شده است. به‌عبارتی من برای خرید این بازی تقریبا به ۱۳ کلید احتیاج دارم (۱۹۹۹ تقسیم به ۱۶۰). دقیقا این سیستم را می‌توانید باتوجه‌به ریجن حساب کاربری خود، برای تمامی بازی‌ها پیاده کنید. برای فروش سریع‌تر کلیدها هم می‌توانید قیمت را کمی پایین‌تر از چیزی که به فروش می‌رسد، قرار دهید. برای مثال، ۱۸۰ روبل را ۱۷۹ روبل یا ۱۷۹.۵ روبل قرار دهید.

به روزرسانی جدید بازی پابجی موبایل منتشر شده است که کنار مد وحالت‌های جدید، لوت‌های تازه‌ای نیز به بازی اضافه می‌کند و طرفداران می‌توانند هم‌اکنون این آپدیت را دانلود کنند.

اولین مد جدیدی که به پابجی موبایل اضافه شده، Runic Power نام دارد و تا ۷ مارچ (۱۷ اسفند ۱۳۹۹) ادامه خواهد داشت. این مد در نقشه Erangel map قابل بازی است و بازیکنان با جمع‌آوری قطعاتی روی نقشه، می‌توانند یکی از سه قدرت خاص را انتخاب کنند.

خرید یوسی پابجی

این سه قدرت آتش، یخ و باد هستند که هرکدام برای استایل‌های مختلف مناسب است. قدرت آتش، هجومی‌ترین است و با استفاده از آن گلوله‌های شما آتشین خواهند بود. با قدرت یخ می‌توان یک دیوار یخی به وجود آورد که نه تنها برای جلوگیری از دشمنان استفاده می‌شود، بلکه می‌‌‌تواند بازیکنان را نیز به بالا پرت کند. قدرت باد یک سپر دفاعی ایجاد می‌کند که از قدرت گلوله دشمنان کم و سرعت شما را بیشتر می‌کند. همچنین بتل‌پس مخصوص این قدرت‌ها به بازی اضافه می‌شود که آیتم‌های جدیدی باز می‌کند و در موفقیت شما تاثیرگذار خواهند بود.

شاید روش ذکر شده در ظاهر طولانی و کمی زمان‌بر باشد، اما پس از انجام آن متوجه می‌شوید که دردسر ساز نیست و به‌راحتی هرچه تمام‌تر می‌توانید مراحل انجام آن را پشت سر بگذارید. مزیت بزرگ خرید کلید و فروش آن، این است که در هزینه نهایی شما بسیار صرفه‌جویی می‌شود. ازاین‌رو بهتر است آن را اولین و اصلی‌ترین گزینه برای خرید بازی روی استیم درنظر بگیرید. پس از فروش رفتن کلیدها و شارژ شدن حساب کاربری استیم، به‌راحتی وارد فروشگاه شده و بازی مورد نظر خود را خریداری کنید.

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*