Make your own free website on Tripod.com

Posted by on April 6, 2021

اینستاگرام این روز ها به برنامه محبوب ایرانی ها تبدیل شده تا حدی که هر شخصی میخواهد به هر دلیلی فالوور های پیج خود را افزایش داده تا بازدید کننده های زیادی را برای پست و استوری های خود جمع کرده باشد. در این میان برخی از افراد اقدام به خرید فالوور میکنند که از این رو فالوور های فیک اینستاگرام خودشان را به صورت ناخواسته افزایش خواهند داد.

البته افزایش فالوور فیک یک پیج تنها مربوط به خرید فالوور نبوده و اگر برای مثال شما از قدیمی های اینستاگرام باشید قطعا داخل پیج خود فالوور هایی را دارید که فعال نیستند و یا از آخرین آنلاینی آن ها ماه ها میگذرد.

در کل به اکانت هایی که فعال نبوده و از آخرین آنلاین بودن آنها ماه ها میگذرد میتوان آن ها را فالوور فیک نامید. برای حذف فالوور فیک چند راه وجود دارد که طی آپدیت جدید اینستاگرام این امکان فراهم شد که به سادگی هر چه تمام با ورود به قسمت فالوور ها در پیج خود، اقدام به حذف آن ها از پیج خود کرده باشید.

ما در این مقاله هم نحوه حذف فالوور فیک را به صورت دستی آموزش خواهیم داد و هم اینکه با ربات اینستاگرام پولسازی شما را آشنا میکنیم که میتوانید به راحتی هر چه تمام، حذف فالوور فیک های خود را دست ربات بسپارید تا ربات اقدام به حذف فالوور فیک در پیج شما کرده باشد.

مزایای حذف فالوورهای فیک اینستاگرام

همانگونه که گفتیم برای اینکه شما بفهمید یک پیج فیک هست یا نه؟ باید موارد زیادی از جمله آخرین فعالیت آن اکانت در اینستاگرام، تعداد فالوور و فالووینگ های آن پیج، داشتن عکس پروفایل و… توجه کنید. اگر شما با توجه به موارد گفته شده اقدام به شناسایی و حذف فالوور های فیک خود کرده باشید میتوانید کارایی پیج خود را بیش از بیش بالا ببرید.

یکی از اصلی ترین الگوریتم های اینستاگرام برای اینکه یک پست به صفحه اکسپلور انتقال پیدا کند. نسبت تعداد واکنش نشان دادن فالوور های آن پیج به نسبت تعداد فالوور های کلی پیج مربوطه میباشد.

به این صورت که در نظر بگیرید تعداد فالوور های اکانت شما 10 هزار میباشد و در مقابل آن تعداد لایک و یا ویو های پست های شما به سختی به عدد 100 میرسد.

بالا بودن فالوور فیک یا همان فالوور های کم فعال میتواند دلایل زیادی از جمله خرید فالوور، پایین بودن فعالیت پیج شما و کم فعال بودن فالوور های شما و … باشد.  البته ناگفته نماند که به مرور زمان حتی اگر شما فرد فعالی در اینستاگرام هم باشید باز هم بر تعداد فالوور های کم فعال و به قولی فیک شما افزوده خواهد شد.

اگر شما تا به حال اقدام به خرید فالوور کرده باشید حتما تاثیر بدی که بر روی اکانت شما گذاشته را حس کرده اید. در کل اینستاگرام مخالف خرید فالوور بوده و سیاست اینستاگرام و یا هر شبکه اجتماعی دیگر این میباشد که دنبال کننده های یک پیج به صورت طبیعی بالا برود از این رو تا حد امکان از خرید و افزایش فالوور به صورت فیک خودداری کنید.

همانطور که اینستاگرام از افزایش فالوور فیک مخالف میباشد قطعا با حذف فالوور فیک موافق بوده و احتمالا دلیل آپدیت جدید خود که با استفاده از این ویژگی میتوانستیم اقدام به حذف فالوور در اینستاگرام کرده باشیم را آپدیت کرد.

در مورد دیگر مزایای حذف فالوور فیک به جز بالا رفتن احتمال اینکه پست های شما به صفحه اکسپلوور برود بالا خواهد بود. میتوان به واقعی تر شدن پیج شما اشاره کرد که این مورد به تنهایی باعث معتبر شدن اکانت شما در نظر ربات های اینستاگرام شده و روز به روز به تعداد بازدید کننده های شما افزوده خواهد شد.

روش های پاک کردن فالوور فیک در اینستاگرام

قبلا برای حذف فالوور های خود تنها راهی که داشتید این بود که آن پیج را بلاک کنید تا آن اکانت مربوطه از لیست فالوور های شما پاک شود. اما همانطور که گفتیم در آپدیت جدید، حذف فالوور در اینستاگرام با اضافه شدن گزینه ای با عنوان remove به راحتی میتوانید اقدام به پاک کردن فالوور های فیک خود کرده باشید.

البته قبل از اینکه اکانتی را remove کنید اول داخل صفحه پروفایل آن شده و بررسی های لازم که در مطالب بالا برای شما گفتیم را انجام دهید و در صورت اینکه دیدید اکانت مربوطه فیک یا همان کم فعال بوده اقدام به حذف آن بکنید.

به همین منظور برای پاک کردن فالوور های فیک خود با مراجعه به صفحه پروفایل و لمس نوشته followers وارد لیست اکانت های دنبال کننده خود شوید.

در ادامه بعد از اینکه بررسی های لازم برای تشخیص واقعی یا فیک بودن آن ها کردید کافی ایست با لمس آیکون سه نقطه مانند در روبرو هر اکانت در این لیست در کادر باز شده نوشته remove را انتخاب کنید.

با انجام این روش میتوانید به حذف اکانت های مد نظر خود از لیست فالوور های خود کرده باشید. البته همانطور که گفتیم این روش عیبی دارد و آن عیب زمانی خود را نشان میدهد که تعداد فالوور های شما بیش از حد باشد.

صرفا استفاده از این روش به صورت دستی، زمانی به درد میخورد که شما بنا به دلایلی بخواهید یک پیج مشخص را از لیست فالوور های خود پاک کنید.

اما نگران نباشید اگر تعداد فالوور های شما بالا باشد دیگر نیاز ندارید که به صورت دستی و تک تکی اقدام به حذف فالوور های فیک خود کرده باشید. چون در ادامه شما را با سیستم ربات اینستاگرام آشنا خواهیم کرد به راحتی میتوانید با تنظیم آن، حذف فالوور های فیک خود را به دست ربات بسپارید.

برنامه حذف فالوور فیک در اینستاگرام

اگر مطالب بالا را به خوبی مطالعه کنید متوجه خواهید شد که حذف فالوور فیک و به هر حال تشخیص این پیج ها از پیج های واقعی تر کمی سخت بوده و در کل زمان بر میباشد به خصوص زمانی که شما فالوور های زیادی را داشته باشید.

از این رو شما میتوانید برای حذف فالوور فیک اکانت خودتان از ربات اینستاگرام پولسازی استفاده کنید. طی بروز رسانی که 2 ماه قبل در هسته ربات پولسازی صورت گرفت. ویژگی جدیدی در قسمت تعیین نوع فعالیت ربات پولسازی با نام حذف فالوور فیک اضافه شد که شما با استفاده از آن میتوانید به راحتی هر چه تمام از دست فالوور های فیک اینستاگرام خودتان خلاص شوید

حذف اکانت فیک اینستاگرام

اینستاگرام یک ویژگی جدید به برنامه خود اضافه کرده است که به شما امکان می دهد حساب هایی را که دنبال می کنید بر اساس بیشتر پست منتشر شده در فید و حداقل تعامل با آن ها مرتب کنید. با این ویژگی، کاربران می توانند وضعیت و اطلاعیه های خود را مدیریت کنند یا یک حساب غیر فعال را آنفالو کنند. فیس بوک در رابطه با این ویژگی جدید اینستاگرام می گوید: اینستاگرام قصد دارد شما را به افرادی که شما به آن ها اهمیت می دهید نزدیکتر کنید، اما ما می دانیم که با گذشت زمان علایق و روابط شما می توانند تغییر کند.

اگر می خواهید تعداد فالورهای خود را کاهش داده و تجربه اینستاگرام خود را تغییر دهید، این ویژگی بسیار مفید است. اینستاگرام همچنین اخیراً امکان مرتب سازی لیست فالورها را از ابتدایی ترین تا آخرین موارد دنبال شده اضافه کرده است. در ادامه به شما آموزش خواهیم داد که چگونه فالوور های فیک خود را از بین ببریم. می توانید برای آموزش تنظیمات گروه در اینستاگرام مطلب ما را مطالعه کنید.

حذف اکانت فیک اینستاگرام

حذف فالوور فیک در اینستاگرام و حذف فالوورهای غیرفعال اینستاگرام

حذف فالوور های فیک اینستاگرام برنامه آن را باز کنید.

حذف اکانت فیک اینستاگرام

در مرحله بعدی روی گوشه سمت راست و روی نماد حساب خود بزنید.

حذف اکانت فیک اینستاگرام

گزینه “Following” موجود در بالای پروفایل خود بزنید تا وارد بخش فالوینگ های پروفایل خود شوید. برای افزایش فالوور ایرانی مطلب آموزشی ما آماده است تا به شما کمک کند.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

باید یک بخش “Categories” جدید را در بالای لیست حساب هایی که دنبال می کنید ببینید. روی “Least Interacted With” یا “Most Shown in Feed” بزنید.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

انتخاب گزینه “Least Interacted With” لیست جدیدی بارگذاری می کند که نشان می دهد حساب هایی که در طی ۹۰ روز گذشته با آنها حداقل تعامل داشته اید می باشد اگر چگونگی شناسایی فالوورهای غیرفعال را نمی دانید این لیست به شما کمک می کند. برای حذف فالورر های انتخاب تنها کافیست بر روی دکمه Following روبروی آنها کلیک کنید و گزینه Unfollow را انتخاب نمایید. اگر نمی دانید چگونه اکانت ناشناس در اینستاگرام بسازید مطلب ما را در این زمینه مطالعه کنید.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

اگر گزینه “Most Shown in Feed” را انتخاب کرده باشید، لیست بیشترین افرادی که با آنها در طی ۹۰ روز گذشته تعامل داشته اید (از قبیل مشاهده پست ، لایک ، دایرکت و..) و یا در فید خبری اینستاگرام شما فعال بودند را پیدا خواهید کرد. اگر علاقه به دیدن پروفایل های خصوصی در اینستاگرام دارید مطلب تحلیلی ما را مطالعه کنید.

حذف فالوور فیک در اینستاگرام

با استفاده از این دو بخش می توانید حذف Follower غیر فعال در اینستاگرام را به راحتی انجام دهید.

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*