Make your own free website on Tripod.com

Posted by on June 1, 2021

سمینار آرزوی تو دستور توست از کوین ترودو با دوبله فارسی | یک بار برای همیشه به این چرخه سردرگمی پایان بدهید! من هم یکی از افرادی بودم که کتاب های زیادی خواندم و در دوره های زیادی شرکت کردم و چیزی که فهمیدم این بود هیچکدام واقعا فایده ای نداشت! نهایتا به مدت کوتاهی تاثیرگذار است، دقیقا مانند کلیپ های انگیزشی که بعد از دیدنشان می خواهید همین الان دنیا را فتح کنید اما بعد از چند روز اشتیاقتان از بین می رود.

آرزوی تو دستور توست از کوین ترودو

باید مشکل از ریشه حل شود
وقتی یک مشکل را از ریشه بفهمید، آن مشکل به راحتی قابل حل و درک است اما کتاب ها و دوره های انگیزشی یا موفقیت فردی به ریشه و علت موفق نشدن شما پاسخ نمی دهند، حتی پاسخ کاملی برای علت موفق شدن شما ندارند و خیلی سوال ها بی جواب می ماند و این همان چیزی است که کتاب و سمینار آرزوی تو دستور توست کوین ترودو را از دیگر کتاب و دوره ها متمایز می کند.

کوین ترودو کیست؟
در این مقاله قصد نداریم دوباره حرف های تکراری بزنیم و به اینکه کوین ترودو چه کسی است اشاره کنیم، برای همین اگر قبلا مطلب کوین ترودو را از سایتمان مطالعه نکرده ایید لطفا همین الان آن مطلب را بخوانید و سپس به این صفحه بازگردید، بنابرین فرض را بر این می گیریم که شما کوین را می شناسید.

جریان سمینار آرزوی تو دستور توست چیست؟
کوین ترودو این سمینار را با قیمت ۱۰ هزار دلار در سال ۲۰۰۹ در کوه های آلپ برگذار کرد و هدف آن انتشار راز های گروه های مخفی درباره ثروت، موفقیت، خوشبختی، زندگی و … بود که به خوبی توانست اینکار را انجام دهد، به دلیل اینکه در این سمینار افراد گروه های مخفی و سرمایه گذاران بزرگی وجود داشتند، اجازه فیلم برداری و عکس برداری داده نشد و پس از به پایان رسیدن سمینار فقط نسخه صوتی آن را با قیمتی در حدود ۵۰ دلار به صورت DVD در سایت آمازاون برای فروش گذاشته شد و سپس نسخه کتابی مطالب گفته شده سمینار هم در سایت آمازون قرار گرفت.

چرا قیمت حضوری سمینار آنقدر گران بود؟
درحال حاضر با نوشتن همان پاراگراف بالا سوالات زیادی در ذهن شما ایجاد شده که از همین الان به شما اطمینان خاطر می دهم که با گوش دادن به این سمینار جواب بیش از ۹۰ درصد سوالات خود را می گیرید، شاید وقتی شما یک سمینار معمولی گوش بدهید فقط جواب ۱۰ درصد سوالات خود را بگیرید اما با گوش دادن به سمینار آرزوی تو دستور توست، پاسخ بیش از ۹۰ درصد سوالات خود را خواهید گرفت.

کوین ترودو کیست؟
میتوانم در رابطه با سن یا خانواده یا همسر کوین ترودو صد ها خط مطلب بنویسم اما میدانم که شما از توضیحات اضافه و کسل کننده خوشتان نمی آید، بنابرین فقط نکات مهمی را درباره این مرد شگفت انگیز بیان میکنم که فهمیدن آن برایتان مفید باشد.

کوین ترودو (Kevin Trudeau) یک تاجر، کارآفرین، نویسنده، بازیکن حرفه ای بیلیارد است که بیش از ۵۰ شرکت ثبت شده در سراسر جهان با گردش مالی سالانه بیش از ۲ میلیارد دلار دارد و مالک چند شبکه ماهواره ای در بریتانیا می باشد.

خلاصه داستان اینگونه است که کوین ترودو به ثروت چند صد هزار دلاری در جوانی میرسد و در همانجاست که با گروه های مخفی از جمله برادر هود آشنا می شود و رشد خارق العاده العاده و واقعی ترودو شروع می شود! رشد کوین ترودو از نظر مالی و اعتبار به شدت بالا می رود به به ثروت میلیارد دلاری در سال میرسد به طوری که به یک فرد مشهور در آمریکا تبدیل می شود.

این شخص تصمیم می گیرد که از گروه های مخفی خارج شود و راز های اصلی ثروتمندان که نسل به نسل منتقل میگشت را برای عموم مردم آشکار کند، که به دلیل سمینار ها، کتاب ها و دوره هایی که برگذار کرد به یک فرد جنجالی در این ۱۵ سال اخیر تبدیل شد. در این مورد بیشتر حرف میزنیم اما الان به این موضوع بپردازیم که جریان گروه های مخفی چیست؟

جریان گروه های مخفی چیست؟
اگر به گروه های مخفی اعتقاد ندارید، در این مورد به زودی یک PDF کوتاه خواهیم ساخت و لینک آن را در این قسمت درج می کنیم.

اگر نگاهی تاریخی از چند هزار سال پیش تا الان به جامعه داشته باشیم میبینیم که همیشه افرادی بودند که ثروت عظیمی را در دست داشته اند و نسل به نسل این ثروت منتقل می شود، این افراد خود را برتر می دانند! اکثر آنها معتقد اند که فقط خودشان لیاقت این ثروت های بزرگ هستند و به خودشان پسوند ژن خوب را هم می دهند، جالب است بدانید که از ترامپ در همین باره سوال می شود که چطور آنقدر خوب پیشرفت کردید و از همین عبارت ژن برتر استفاده می کند.

یکی از دلایل گران بودن این سمینار این بود چونکه دوره حضوری بود و برای اولین بار به صورت حضوری قرار بود در جمع زیادی راز ها فاش شود و در این جمع افراد بزرگ و خاصی وجود داشتند، قیمت نسبت به سمینار های دیگر بالاتر شد درحالی که پس از گوش دادن به سخنان کوین متوجه می شوید درحال گفتن نکاتی است که میلیون ها دلار ارزش دارد، این را من نمی گویم، هرکسی که کامل سمینار این شخص را گوش می دهد این را متوجه می شود.

ادامه مطلب

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*