Make your own free website on Tripod.com

Posted by on June 11, 2023

این روزها که رقاب شدیدی در بازارهای جهانی و محلی دیده می‌شود، استفاده از تکنیک‌های فروش، اهمیتش از نان شب هم برای صاحبان کسب و کار و بیزینس‌های مختلف، بیشتر شده است. دستگاه ذخیره شماره موبایل مشتریان، دقیقا یکی از همین تکنیک‌ها محسوب می‌شود که استفاده به موقع از آن، می‌تواند تاثیر شگرفی روی افزایش فروش و در نهایت سود تجارت شما داشته باشد.

اما سوال اینجاست که آیا مزایای استفاده از دستگاه ذخیره ساز شماره مشتریان را می‌دانید؟ آیا از نقش ان در افزایش فروش آگاهی دارید؟ اگر پاسخ شما منفی است، حتما تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

دستگاه ذخیره شماره مشتریان چیست؟

در آغاز مقاله و برای آن دسته از عزیزانی که هنوز با این محصول کاربردی آشنایی کافی ندارند، به معرفی دستگاه ذخیره ساز شماره مشتریان می‌پردازیم. در یک کلام می‌توان آن را در تعریف زیر، خلاصه نمود:

دستگاه ذخیره شماره مشتریان، دستگاهی است که روی پیشخوان فروشگاه‌های مختلف قرار می‌گیرد و از مشتریان خواسته می‌شود که در زمان خرید، شماره تلفن همراه خود را در آن وارد کند.

بلافاصله بعد از این‌که شماره همراه در دستگاه وارد شد، یک پیامک تشکر (از بابت خرید) برای مشتری ارسال شده و شماره او هم در همان زمان، در پنل crm شرکت، ذخیره می‌شود. از این زمان شما به عنوان صاحب کسب و کار، می‌توانید تعرفه‌های جدید، پیشنهادات، تخفیف‌ها و جشنواره‌های خود را به صورت آنلاین برای این فرد ارسال کنید.

علاوه بر این، بلافاصله پس از وارد کردن شماره تلفن در این دستگاه، اطلاعات مهم از قبیل وب سایت و آدرس صفحه اینستاگرام فروشگاه، برای فرد پیامک می‌شود.

در نهایت و پس از دریافت تعداد زیادی از شماره تلفن همراه از مشتریان، شما می‌توانید یک باشگاه مشتریان قدرتمند با یک پایگاه داده قابل اعتماد و هدفمند، برای کسب و کار خود ایجاد نمایید.

در این روش که یکی از بهترین ترفندها برای دریافت شماره تلفن مشتریان و ارتباطات پیامکی و تلفنی با آن‌ها محسوب می‌شود، همه چیز به صورت کاملا محترمانه و با اجازه خود مشتری انجام می‌شود. بنابراین به هیچ عنوان حس ناخوشایندی را در فرد ایجاد نکرده و روی اعتبار کسب و کار شما هم، تاثیر منفی نخواهد داشت.

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*