Make your own free website on Tripod.com

Posted by on February 13, 2020

علاقه‌ مندان به سفر و گردشگری می‌دانید که بهترین فصل سفر به تمام شهرهای ایران در فصل بهار و بخصوص تعطیلات چند روز نوروز است. اگر قصد دارید در نوروز از شهرهای مختلف ایران دیدن کنید به شما بهترین شهرهای ایران برای مسافرت عید نوروز را شناسایی می‌کنیم.

برای مسافرین و گردشگران عزیزی که میخواهند در تورهای داخلی شرکت نمایند، بهترین سفرهای داخل کشور را در این دسته مجله توریستی ها تقسیم بندی نموده ایم؛ می توانید با خواندن این مطلب بهترین شهر ها و همچنین پرطرفدارترین تورهای نوروز 99 را بهتر بشناسید . خواهشمند است از بین تور داخلی زیر گذرگاه باره عقیده خود را گزینش نمایید و توضیحات هر یک از تور و مسیرهای داخلی را بررسی نمایید. در هر بخش بها تور داخلی و اطلاعات گردشگری آن تور درج شده است و شما می توانید شناخت مناسبی با مطالعه هر سفر زیر، نسبت به آن توسط آورید. در تور داخلی ذیل می توانید شرایط تور داخلی نوروزی،تابستانی،پاییزی و زمستانی را بررسی نمایید.

یکی از بهترین تورهایی که علاقمندان به توریسم و بازدید از جاذبه های توریسم شهرهای ایران میتوانند از آن مستفیض شوند تور درونی میباشد. گردشگران با شرکت در تور درونی میتوانند بسته به نوع تور از جاذبه های گردشگری یک و یا چندین شهر بازدید به عمل آورند. تور داخلی برای شهرهای مختلف به دست آژانس های مسافرتی برگزار میشود که در طی این سفرهای درونی میتوان علاوه بر جاذبه های گردشگری با ادب و روش ها و رسوم اهالی آن شهر نیز آشنا شد.

تور درونی این امکان را برپایی میکند لغایت بصورت گروهی سفر کنید و همین سفر گروهی مایه میشود تا دوستان جدیدی را برای خود بیابید. تور درونی یک برتری بسیار کبیر نسبت به تورهای خارجی دارد. تور درونی با خرج زیاد اقلیت نسبت بهتور خارجی برگزار میشود. برای شرکت در تور داخلی نیازی به به اتفاق داشتن دلار و ارزهای خارجی نخواهید داشت و فقط پول ملی را برای سفر باید به به اتفاق داشته باشید.

تور داخلی

برای کمپانی در تور داخلی نیازی به اخذ ویزا و گذرنامه نخواهید داشت و نسبت به گونه سفر شما با اتوبوس و یا هواپیما سفر خواهید کرد. برای سفر های داخلی به شهرهای مختلف ایران از وسایل نقلیه ای همچون اتوبوس،‌قطار و هواپیما استفاده میشود که برای به کارگیری آنها فقط کافیست الی بلیط تهیه نمایید که گرفتن بلیط نیز توسط آژانس مسافرتی انجام خواهد شد. گاهنامه گردشگری توریستی ها یکتا از منابع کامل و جامع در گویه توریسم میباشد که اطلاعاتی را از شهرها، هتل ها، مسیرها، جاذبه های توریسم هر شهر و سایر موارد در اختیار شما قرار میدهد. برای به کارگیری بهترین تورهای داخلی با ما به اتفاق باشید.

بهترین تورهای داخلی نوروز 99

فصل نوروز برخی شهرها با پیشباز بیشتری روبرو می شود. آن هایی که عاشق جنگل گردی باشند به شهرهای شمالی کشور سفر می کنند و علاقمندان به دریا علاوه بر شمال جنوب را نیز گزینش می کنند. عده ای به تعقیب سفر زیارتی اند و تور مشهد را بر می گزینند و سایرین به سراغ شهرهای تاریخی همانند اسپاهان و کرمان و یزد و شیراز می روند. در این میانی شماری اخ دارند جاهای دیدنی جدید ایران را ببینند و به مناطقی بروند که کمتر شناخته شده است و یا لا اقل آن ها تا به حال ندیده اند. بد نیست در این فرصت اشاره ای به بهترین مقاصدی داشته باشیم که در نوروز 99 می تواند باره پروا پیمان بگیرد. با بهترین مقاصد درونی برای سفر نوروزی در پیوسته اغلب آشنا شوید.

تور مشهد نوروز 99

شهر مقدس مشهد در کل ایام سال پردشگرپذیر است ولی در نوروز نیز هر ساله با خیل عظیمی از علاقمندان به سفر مشهد مواجه می شویم. خیلی ها آرزو دارند لحظه تحویل سال در حرم امام رضا باشند و سنه شان را با معنویت نخست کنند. شهر مشهد هر ساله کمی کمتر از 3 میلیون گردشگر را جذب می کند و بیشترین میزان زائر را نیز در نوروز به خویش می بیند. هموطنان عزیزمان از شهرهای بعید و کم و بیش هتل های نزدیک به حرم را رزرو می کنند و به مشهد می آیند. شهر حال و هوای دیگری می گیرد و همه جاذبه هیا گردشگری از قبیل خانه های تاریخی و آرامگاه ها و مراکز خرید پر شوق و حال می شود. هر کجا پا می گذاری سفره هفت سین پهن شده و فعالان گستره توریسم به پیشباز میهمانان می آیند. شهر مشهد به داشتن جاذبه های گوناگون تاریخی، طبیعی، مذهبی، هنری، تفریحی و هیجانی به خود می بالد.

تور کیش نوروز 99

کیش در فصل نوروز پرگردشگرترین فصلش را تجربه می کند. هوا آنجا بسیار خوب و ایده آل می شود. همه می خواهند به دین بروند و از اعیاد و تفریحات آن برخوردار شوند. بسیاری از هنرمندان و سلبریتی های کشور در این تاریخ به آیین دعوت می شوند و با اجرای برنامه های هنری از قبیل کنسرت گردشگران را در تور کیش محظوظ می کنند. یک نکته را نباید فراموش کرد که قیمت تور دین نوروز از هر سررسید دیگری اغلب است ولی شور و حالی که در دین هستی دارد و به خصوص نداشتن دغدغه به انگیزه تعطیل بودن مدارس و ادارات بر این افزایش بها کارایی دارد.

از مهمترین جاذبه های آیین علاوه بر تفریحات آبی متنوع، می توان به جاذبه های تاریخی همانند شهر زیرزمینی کاریز، پایاب کیش، درخت های انجیر معابد، تفریحات شبانه مشابه جنگ ها و کنسرت ها یا گشت زدن در کشتی های تفریحی اشاره کرد.

Comments

Be the first to comment.

Leave a Reply


You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>

*